Överlevare av Sexuella övergrepp

Fri från skuld. Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

3 dagar kvar, rädd svårt att andas

5 posters

Gå till sida : Föregående  1, 2

Gå ner  Meddelande [Sida 2 av 2]

Therese_

Therese_
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Hej Liten, hur har du det?

Nu har du snart varit där i en vecka...eller, en skol- eller arbetsvecka i alla fall...Hur ser helgerna ut? Får du ha besök där?

Jag tänker på dig och hoppas att det känns ok för dig där du är nu!

3 dagar kvar, rädd svårt att andas - Sida 2 3437187161

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

jag mår inget vidare men personalen är bra

hur är det själva?

Therese_

Therese_
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Så bra att du tycker att personalen är bra! Men jobbigt att du ska må så dåligt :( Har själva vistelsen i sig varit bättre än du trodde innan?

Med mig är det helt ok...Vansinnigt trött, men till stor del självförvållat eftersom jag varit uppe alldeles för sent de flesta kvällarna den här veckan...Mycket på jobb nu, vilket i och för sig är bra då det håller en del tankar på avstånd...Men känns väldigt bra med helg nu! Sov en stund under eftermiddagen idag och imorn ska jag klippa mig Smile

Admin

Admin
Administratör
Administratör

3 dagar kvar, rädd svårt att andas - Sida 2 1406932355 Hoppas du har det bra, fina liten. 3 dagar kvar, rädd svårt att andas - Sida 2 1406932355

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 2 av 2]

Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet