Överlevare av Sexuella övergrepp

Fri från skuld. Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

rädd inför flytt och gubbfobi

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1rädd inför flytt och gubbfobi Empty rädd inför flytt och gubbfobi ons 19 sep - 19:07

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

är ensam hemma och demonerna och minnerna är starka



om knabbt 2 veckor flyttar jag till ett boende ett tag är så rädd, vet inte hur det ska gå

mina boendestödjare jobbar där men det är ju en av dem jag är rädd för pga han är äldre och man

sen verkar chefen vara lite läskig på det där sättet han verkar nästan för snäll



några tips?

blunder

blunder
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

känner igen att bli rädd för personer som känns för snälla och tro att de vill mig illa.

boendestödjaren, känner jag att behöver byta. känner du så själv? så hemskt att vara rädd för honom också när du redan har så mkt annat som river och gör ont i dig.

värme rädd inför flytt och gubbfobi 679072961

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

tack så mycket



vill inyr såra boendestöjaren för ser jag med förståndet så är han inte farlig

värme

blunder

blunder
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

känner igen att se med förståndet men inte med känslorna. känner boendestödjaren till vad du varit med om? kanske kan han förstå att det är svårt för dig och därför inte ta det så personligt?

värme, rädd inför flytt och gubbfobi 2882013241

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

jag tror han vet vad jag varit med om men är inte säker

tack för ditt stöd

8dar kvar till flytten är jätterädd samtidigtsom det är viktigt för mig att flytta dit



värme

Admin

Admin
Administratör
Administratör

8 dagar kvar... Så svårt för dig! rädd inför flytt och gubbfobi 1290586571

Hoppas du har någon du kan ventilera de här rädslorna inför. Du är mer än välkommen att skriva om det här på sidan också! Det vill jag att du ska veta. Hur mycket eller lite som du själv vill. rädd inför flytt och gubbfobi 1058137694 rädd inför flytt och gubbfobi 1406932355

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

tack så mycket för att ni finns här och skriver så snälla saker till mig, känner mig trygg på den här sidan

tack

Therese_

Therese_
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Tack själv för att du finns här och delar m dig! Man känner sig inte lika ensam när man hör att andra har liknande tankar och funderingar...hoppas det stillar din oro att skriva av dig och att det ska kännas bra när du flyttar.. Kommer du ha tillgång till internet på det nya stället också?
Kram!

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

jag hoppas det men vet inte säkert

kram

blunder

blunder
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

och tack för att Du finns här, liten rädd inför flytt och gubbfobi 100429633

hoppas du ska få tillgång till internet på det nya stället (ifall du vill det)

värme rädd inför flytt och gubbfobi 2882013241

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

tack så mycket alla frivilliga kramar

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet