Överlevare av Sexuella övergrepp

Fri från skuld. Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Rädd och ledsen

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Rädd och ledsen Empty Rädd och ledsen ons 8 aug - 0:45

rädd

Anonymous
Gäst

Jag mår så dåligt nu. Tykr mig se han som våldtog mig överallt..Det är lixom tre år sen allt hemskt hände. Jag är fortfarande helt fast i minnena av våldtäkten och övergreppen. Patetiskt? JA!!! Så otroligt jävla ledsen är jag. Och rädd, känner mig helt paranoid, vågar knappt gå ut... Går ut ca en gång i veckan med boendestödjare annars sitter jag bara inne och lökar.

Ngn som känner igen sig?

Fan jag är så jävla trött på allt.

2Rädd och ledsen Empty Sv: Rädd och ledsen ons 8 aug - 8:15

Admin

Admin
Administratör
Administratör

Hej rädd Rädd och ledsen 1406932355
Nej, du är absolut inte patetiskt, ledsen att du har det så svårt nu. Har du någon att prata med?

Bra att du skriver! Rädd och ledsen 941308610

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

3Rädd och ledsen Empty Sv: Rädd och ledsen tor 9 aug - 8:44

Stor och liten

Stor och liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Usch vad hemskt att du har de så dåligt att du inte vågar gå ut knappt, blir så agr på han som gjorde de där mot dig!!!! Rädd och ledsen 1416834189
Känner igen att sitta hemma för mkt även fast jag inte vill.

4Rädd och ledsen Empty Sv: Rädd och ledsen fre 10 aug - 5:46

räddigen

Anonymous
Gäst

Jo det har jag väl, men ärligt talat hjälper det inte ett skit. Det är säkert mitt fel, litar inte på att ngn kan hjälpa mig..

Jag vill också ligga ute i solen och få lite färg, ha picknick med vänner, ta en öl ute på en bar nån sommarkväll. elr bara ta en promenad utan att va rädd... Istället sitter jag helt isolerad och ingen frågar mig om jag vill följa med längre. 

5Rädd och ledsen Empty Sv: Rädd och ledsen fre 10 aug - 10:41

Admin

Admin
Administratör
Administratör

Jag förstår dig, rädd. Det är extra svårt under sommartiden att känna att man inte kan ta del av allt man hade velat klara av. En stor sorg.

Mycket värme till dig! En sommar kommer du också vara där, på stranden, på picknickängen, på baren och på promenadstigarna. Det är jag säker på. Rädd och ledsen 1406932355

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

6Rädd och ledsen Empty Sv: Rädd och ledsen tor 16 aug - 12:51

rädd

Anonymous
Gäst

Tack, det var snällt sagt.
Måste seriöst sluta vara så bitter. Känns som jag gett upp redan..

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet