Överlevare av Sexuella övergrepp

Fri från skuld. Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Frustrerade att inte minnas

3 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Frustrerade att inte minnas Empty Frustrerade att inte minnas mån 13 aug - 20:24

who_am_I

who_am_I
Nykomling
Nykomling

Har förträngt så mycket... Vill så gärna ta fram alla minnen och spotta ut dem hos min terapeut...
Men hur vågar jag?? Jag vet ju att kroppen minns... Det är hjärnan som inte vill hänga med riktigt... På ett sätt vill jag ju men jag vet att jag inte vill heller riktigt... Krockar inuti liksom Crying or Very sad

2Frustrerade att inte minnas Empty Sv: Frustrerade att inte minnas mån 13 aug - 21:01

Admin

Admin
Administratör
Administratör

Varmt välkommen hit, who_am_I! Frustrerade att inte minnas 1406932355
Så svårt för dig, det du beskriver. Det är inte konstigt att du vill känna till din egen historia, hur svår den än är.

När jag precis börjat i terapi kände jag mig också frustrerad och önskade bli frisk från mina trauman på tre röda. Allt skulle ut och sen skulle det bli bra igen. Det är svårt att acceptera att det kommer ta tid att läka. Jag förstår verkligen frustrationen du känner. Håll ut! Frustrerade att inte minnas 1406932355 Frustrerade att inte minnas 941308610

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

3Frustrerade att inte minnas Empty Sv: Frustrerade att inte minnas tis 14 aug - 17:06

Tummelisa

Tummelisa
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Välkommen who am i! Frustrerade att inte minnas 602833436
Känner igen att allt krockar Crying or Very sad

4Frustrerade att inte minnas Empty Sv: Frustrerade att inte minnas tor 16 aug - 12:54

rädd

Anonymous
Gäst

Jag vågar inte heller prata. Alltså verkligen PRATA. Ush. Jag har för många skelett i garderoben. :'(

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Dokumentär "Våga minnas"

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet