Överlevare av Sexuella övergrepp

Fri från skuld. Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Kanal24 - om övergrepp, utsatthet och dess konsekvenser

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

Admin

Admin
Administratör
Administratör

Rekommenderar den här sidan varmt. Sidan har ett stort arkiv med filmer där överlevare berättar om sina erfarenheter av sexuella övergrepp och blir intervjuade av Thor-Björn Bergman (även han en överlevare av sexuellt våld). Mycket informativt.

För mig har det varit helande att få se personerna med erfarenheterna, beundras så starkt av deras styrka och mod. Så glad att sidan finns.

Idag läste jag det här på sidan,

Från hösten 2012 kommer de flesta filmerna på Kanal 24 att börja användas vid föredrag och föreläsningar inom projektet ”Army of survivors”. Filmerna på Kanal 24 kommer då successivt övergå till preview-versioner som endast visar de första minuternas innehåll.

Filmerna är alltså bara tillgängliga att se i dess fulla format (Generellt ca 20 minuter per film) i ytterligare ett par månader, kanske inte ens det.

Ni som känner att ni orkar, passa på att titta på dem!

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

Therese_

Therese_
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Tack för tipset! Jag ska definitivt titta in på sidan!

Admin

Admin
Administratör
Administratör

Therese_ skrev:Tack för tipset! Jag ska definitivt titta in på sidan!

Gör det. heart2 Det är värt det, för de flesta.

Det har kommit ett nytt avsnitt nu, "Vem lyssnar på Ella?" - om en mamma som upptäcker att hennes treåriga dotter utsätts sexuellt.

Tyvärr har de börjat med förhandsvisningar på alla nya filmer så vi har bara möjlighet att se sju minuter av avsnittet.

http://www.frifranskuld.swedishforum.net

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet