Överlevare av Sexuella övergrepp

Fri från skuld. Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

orkar inte

+4
SkuggFlickan
Linda.
Stor och liten
liten
8 posters

Gå till sida : Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne  Svara på ämnet

Gå ner  Meddelande [Sida 2 av 2]

26orkar inte - Sida 2 Empty Sv: orkar inte sön 13 maj - 9:10

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

tack så mycket för det du skrev till mig, hoppas att du slipper halka ner igen



det ge r hopp att läsa vad du skriver tack

27orkar inte - Sida 2 Empty Sv: orkar inte sön 13 maj - 11:07

Therese_

Therese_
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

Tack! Någon dipp då och då kommer, men inte värre än att tankarna skjuts åt sidan när jag är på jobbet (jobbar på förskola så det går i ett hela tiden Wink ). Med betydligt större mellanrum kommer lite tyngre dippar när jag vänder på dygnet och har svårt att fokusera på något, men det brukar mest hända under längre ledigheter, eller när jag pluggade. Så ibland funderar jag på om det utlöses av att kroppen är för utmattad för att orka stå emot. Att jag är ledig, börja vända på dygnet och därmed blir trött, och sedan fastnar i tankarna. För genom att sova fram till lunch blir jag så seg att jag inte orkar göra något med kompisar, och sedan sitter jag uppe på nätterna för det är då jag börjar bli pigg, och då har jag ingen att prata med... Blev lite rörigt det här, men det jag egentligen ville säga är att de djupare dipparna inte kommer särskilt ofta, och de brukar inte heller vara särskilt länge. Jag har turen att jag kommit så pass långt i bearbetningen så att jag klarar av att göra mitt jobb, och så länge jag håller sömnen i styr så fungerar det bra.

Jag tänker på dig och hoppas att kommande vecka ska innehålla något positivt för dig! ☀

28orkar inte - Sida 2 Empty Sv: orkar inte sön 13 maj - 13:01

liten

liten
Värdefull medlem
Värdefull  medlem

tack så mycket

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 2 av 2]

Gå till sida : Föregående  1, 2

Skapa nytt ämne  Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet